Mondkapjes

15 juli 2020 - Schwebsange, Luxemburg

Vanwege Corona geen verre vakantiebestemming dit jaar, maar dichter bij huis. Lekker wandelen en fietsen langs de Moezel. Eenmaal aangekomen op ons startpunt bij Schengen, het drielandenpunt waar Het akkoord voor vrij verkeer in Europa ondertekend werd, was overduidelijk dat de grenzen er hoe dan ook nog zijn. Hier in Duitsland gelden namelijk andere regels... en dat betekent mondkapjes alom. In de winkel, bij de receptie van het hotel, bij serveerster op het terras. We hebben 2 dozen bij ons... dat moet genoeg zijn...

1. Joke en Cor.:
    15 juli 2020
    We gaan jullie 'volgen'.
  2. Lien de Hek:
    16 juli 2020
    Leuk om met jullie mee te reizen!
  3. Joke en Cor.:
    17 juli 2020
    Ook in Zeist zo nu en dan regen; echter geen 'natuurlijke' herkenning en/of verrassing, maar 'gewoon' een paraplu gebruiken (en onderweg niet ergens laten staan).
  4. Joke en Cor.:
    Deze reactie is bedoeld als reactie op 'Zachte regendruppels', maar dat begrepen jullie natuurlijk al.
  5. Roel Swetselaar:
    25 juli 2020
    Leuk hoor Janine zo maak je herinneringen