Dag vakantie!

1 augustus 2019 - Amsterdam, Nederland

Het is tijd om naar huis te gaan en afscheid te nemen van onze rugzakken, het treinen, fish and chips en de prachtige natuur van Schotland.

06DD66A5-454C-4082-8EBC-82C0C07F2956

Op de terugreis nog tijd voor een tussenstop in Newcastle en een bezoek aan BALTIC, museum voor moderne kunst.

447CC2E0-04AE-4F3B-A6B7-606458F15627

Leuk in GB is dat bijna alle musea gratis zijn en daarmee ontmoetingsplekken worden waar van allerlei bijzondere dingen te zien...

61056BD3-DD47-44AA-B097-0EB61C462C3F

...en te beleven zijn door bijvoorbeeld in een levensgroot stripverhaal te lopen en je voor te bereiden op Back into Office:

27AEA44F-9548-46F6-95E4-D6BE1DB33BD5

Aan het eind van de middag stappen we op de boot en varen de haven uit. Dag vakantie! Tot volgend jaar!

Janine

C3889CD1-BD2A-4CA8-964E-DD1159C329BD

1. Joke en Cor.:
    1 augustus 2019
    Dat was het dan na 1118 km. treinen en wandelen. En hoe. Gelukkig dat alle (?) goede, mooie en bijzondere herinneringen in jullie hoofden zitten en niet in de (af te leggen en op te bergen) rugzakken.
    Ik denk dat alle lezers van jullie reisblog ook (of weer) hun vakantie(s) in Schotland willen doorbrengen.
    Overigens is Nederland ook mooi, als je het tenminste maar zien wilt. En zeker als de zon schijnt.
    En je Apeldoornse bed zal zeker lekker liggen!
    Hartelijke groeten uit MOOI ZEIST en tot ziens/horens/lezens,
    mama en papa.
  2. Papa en Janny:
    1 augustus 2019
    Waarschijnlijk zijn jullie nu weer thuis. Wat hebben jullie de laatste dagen nog een prachtige tochten gemaakt! We hebben met veel interesse en veel plezier jullie verhaal gelezen. De vele herinneringen aan deze reis blijven maar voor nu wensen we wensen jullie heel veel sterkte in het gewenningsproces, in het vlakke en drukke Nederland waar de temperatuur wellicht iets hoger ligt. Ook niet slecht. Groeten uit Vledder waar na een lange periode de tuin eindelijk eens niet hoeft te worden gesproeid.
  3. Joke en Cor.:
    2 augustus 2019
    Sorry, geen (slechts) 1118 km., maar 2120 km. (x twee personen of x vier voeten).