Gewoon een mooie wandeling

31 juli 2023 - Bach, Oostenrijk

Vandaag geen diepe gedachten maar gewoon een wandelverslag van een mooie dag. Fantastisch weer ontvangen!

Eerste doel was de hangbrug van Holzgau, dè toeristische attractie van het dorp waar we sliepen.

IMG_2936

Ik ben er nog steeds geen fan van, zo’n wiebelende brug… maar ik durf er inmiddels wel over. Later op de Lechweg gaan we nog een langer exemplaar tegenkomen. Dus dit is oefenen.

5a51c7b5-f5f3-4521-8f55-edbcc57ac243

Omdat het echt prachtig weer is, nemen we vandaag de Jöchelspitzbahn omhoog. We kunnen op deze manier opnieuw bovenlangs naar onze bestemming.

IMG_2944

Weer mooie uitzichten op een prachtig pad langs de berg. Wij genieten er steeds van, hopelijk jullie op afstand ook.

ed9dc8d0-9202-4ea0-93c6-fba2b4c7ceae

De meters die de kabelbaan ons omhoog bracht, moeten wèl te voet naar beneden. Dat was dan ook het enige minpuntje van deze tocht van toch weer 20 km.

Nu bereiden we op ons terrasje de volgende dagen voor. Net als in Nederland veel nattigheid verwacht😥

1. Joke en Cor.:
    31 juli 2023
    'Slechts' 20 km. En dat in je vakantie!
    Hangbrug en kabelbaan: Bonus bij de Lechwegroute.
    De foto's laten ons meegenieten.
    En je noemt dit 'Gewoon'?
  2. Joke en Cor.:
    31 juli 2023
    Een vakantie-wandeling van 20 km.!
    Hangbrug, kabelbaan en zon als BONUS op de Lechwegroute.
    De foto's (ook de vorige) laten ons (in de regen) meegenieten.
    En Janine noemt dit 'Gewoon'?
  3. Joke en Cor.:
    Sorry, dubbele reactie.
  4. Caroline:
    31 juli 2023
    Misschien geen diepe gedachten, maar wel een diepe afgrond waar je in een wiebelbrug overheen liep. Wat je ‘gewoon’ noemt!
  5. Lien de Hek:
    1 augustus 2023
    Wat flink van je schat, ik weet nog goed dat je dat vroeger echt niet ging doen!
  6. Jolanda:
    1 augustus 2023
    Bergen én blauwe luchten; dan kan je niet anders dan genieten!
  7. Annelies:
    1 augustus 2023
    Prachtig! Ik zie jou ook nog wel een keer ziplinen in Slovenie hoor! Haha. Mooie plaatjes!